piątek, 4 września 2009

Spod warstwy kurzu...








Ostatnio przeglądałam ,,Moje obrazy" w telefonie i ze zgrozą stwierdziłam że mam już 164 foty w komórce!Postanowiłam trochę usunąć...ale jak już zaczęłam to zrobiło mi się ich trochę szkoda no bo w końcu skoro mam je w komórce to znaczy że musiały mnie kiedyś zainspirować,chociaż nie które są tak głupie i żenujące że powinni mi za karę ukraść telefon! xD Tak więc postanowiłam dla dobra środowiska umieścić te odpadki tutaj na blogu. I tak oto mamy:
-pierwsza fota mnie całkowicie zachwyciła ma coś w sobie[na fot.Diane Kruger]
-dwie modelki w tym Karolinę Malinowską[spodobały mi się ich stylizacje],
-aktorkę Diane Kruger za którą nie przepadałam aż do sesji i wywiadu w In Style,
-paznokcie w których się zakochałam,
-i na koniec żakiet który jest w mojej pierwszej 10 a nawet 5 lub 3 na liście MUST HAVE! Jeśli ktoś gdzieś widział podobny błagam o cynk!!!!xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz