niedziela, 2 sierpnia 2009

Kocham Soboty...








Od niedawna kocham soboty...może dlatego, że ostatnio to właśnie w soboty wypadają zakupy.Wczoraj właśnie na takich byłam i sobie co nie co kupiłam XD.Czasu było mało,ludzi dużo a moje nogi po prostu straciły czucie więc jakoś specjalnie nie buszowałam między wieszakami,ale udało mi się zauważyć cztery extra rzeczy.
1.Plakat z Michaelem Jacksonem(!!!!!) do swojej kolekcji
2.Chustkę w extra kratkę którą uwielbiam
3.Bluzkę z extra nadrukiem
4.Kamizelkę z frędzlami które kocham
Nawet nie spodziewałam się takich wyprzedaży,ale szczególnie podobało mi się stoisko z koralami których nie noszę ale za to uwielbiam je oglądać, no i sklep z biżuterią i dodatkami Bijou Brigitte, w którym było aż 75% obniżki na wszystko! Jednak jak to zwykle bywa najwięcej czasu spędziłam w moim ukochanym Empiku, w którym akurat puszczano teledyski MJ i nawet nie wiem kiedy ale tak się zapatrzyłam i zasłuchałam że ocknęłam się po 30 min za ladą w punkcie informacyjnym Empika!
P.S. Jeśli ktoś ma ochotę może tak jak ja dołączyć do akcji ,,Zaczytani" z tego bloga.Wystarczy wkleić fotę książki którą się aktualnie czyta.To tyle.
Bluzka/T-shirt-Cubus
Chustka/Scarf-Carry
Kamizelka/Waistcoat-Stradivarius
Plakat MJ/Poster-Empik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz