piątek, 31 lipca 2009

Colors and fun!





Ostatnio oglądając GOK's FASHION FIX zaczęłam zastanawiać się, czy w Polsce jest jakaś gwiazda która wyróżnia się choć trochę na tle innych, którą można podziwiać i naśladować za własny oryginalny styl. Myślałam i myślałam i stwierdziłam że jedyna taka sławna kobieta w Polsce to ktoś kogo za styl podziwiałam zawsze. Natalia Kukulska. Czasami jej zestawy są trochę ekstrawaganckie ale chyba właśnie to mi się podoba. No i kolory! Kolory i wzory to jej specjalność. Dla tych którzy nie orientują się w jej stylu dałam kilka pomocnych fotek-moich ulubionych.:D Sami oceńcie jej oryginalność.

1 komentarz:

  1. Extra ocena stylu Kukulskiej :D. Mnie też bardzo podoba się jej styl. A ta konsola na trzecim zdjęciu - full wypas. Zafundowałbym se taką. Gdybym tylko nie był spłukany... No ale cóż, portfela się nie wybiera xD

    OdpowiedzUsuń